wtorek, 30 kwietnia 2013

445. Dziś jest taki dzień

Dziś jest taki dzień, że nam się nic nie chce.
Głowa boli bo pogoda do tyłka. 
Ledwo oczy mam otwarte. 
Powieki same mi opadają.
Rano miałam dość z powodu jakiś pierdół...
i łzy pociekły, bo już miara się przebrała.

Na dworze słońca ani ciut ciut. :( 
Jakoś tak ... cały dzień rozlazł się. 
Nie ma słońca, nie ma spaceru, wieje.

Wyskoczyliśmy tylko po to, co konieczne.
Na chwilę.

Matka spać chce. 
A siedzi i pisze. 


A sio!

*
kolejny raz przekonałam się, że wszystko wszystkim, ale zdrowie jest najważniejsze!!!!

3 komentarze:

  1. Witaj.
    Za oknem szaro buro i ponuro. Pogoda nie sprzyja nastrojowi i humorowi. Mi dziś nie chciało się wstawać z łóżka. Gdyby nie ciąża przeleżałabym cały dzień w łóżku jednak dzidziusia trzeba nakarmić.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że tylko nie ja tak mam:) oby nam wróciły siły!

      Usuń
  2. Moze wypoczniesz na majowce :-) Czego serdecznie zycze!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!