sobota, 20 kwietnia 2013

439. Tydzień

Tydzień minął spokojnie. Cieszymy się ładna pogodą. Malusia rośnie. Ciekawa jestem ile waży, chyba muszę się przejść do pediatry na ważenie.
Weny na pisanie brak. Obiecuje w weekend nadrobić. No i przegląd komórkowy czeka, z tym że wcięło mi część zdjęć :(((( szkoda. Zobaczę, może jeszcze coś uratuję....

Malusia dostała poza tym jakieś trzy białe kropki na języku. :( Chciałam octaniseptem posmarować, ale nie daje sobie buzi otworzyć. Nie wiem, co moge jeszcze zrobić :( chyba musi lekarz to obejrzeć.

aaaa trzy dni bez przerwy bolała mnie głowa, ale już jest ok.
tak.


I jeszcze jedno: DZIĘKUJĘ!!!!!

że czytacie :) no i wogóle :)


:) 20.04.2013

9 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszego tysiąca! :) miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Sciskam i udanej niedzieli zycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa dziękuje, poślizg mam i nie nadążam :)

      Usuń
  3. Sciskam i udanej niedzieli zycze!

    OdpowiedzUsuń
  4. na takie kropki to najlepiej wypędzlować fioletem, to afty pewnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa, mamy Nystatyne, mam nadzieje, ze zejdzie niebawem.... :(

      Usuń

Dziękuję za komentarz!