środa, 24 kwietnia 2013

440. Czytamy - część 2

Dziś druga część wpisu o książeczkach. Ostatnio zawładnęly sercem moim (i córki) trzy nasze nowości, więc o nich napiszę.

Pierwsza to "Róożnimisie", Agata Królak. W bardzo prosty sposób przekazuje dziecku, jak różni jesteśmy. My ludzie. Na podstawie czego ? Misiów oczywiście. Piękna. Tak prosta, że mnie urzekła. Twarde strony łatwe w przewracaniu. Piękne, proste obrazy malowane dziecięcią ręką. I te kolory: czerń i biel. Prostota.

Druga to "Jest tam kto" - Tidholm Anna Clara. Wydawnictwo Zakamarki. Cudo. Pukasz. Idziesz. Pukasz. Czytasz. Oglądasz. Piękna kreska. Piękna treść. Uwielbiam.

A w tym tygodniu zamówiłam, i już przyszły Czu Czu kolory i Zwięrzęta. Ksiażeczki z pomysłem, proste. Obrazki, słowa, kolory. Super sznurek do zabawy, a wielkość taka, że na każdy spacer można wziąć i nudę zabić! :)


Aaaaa, uwielbiamy książki! Już całą listę mam co kupię na najbliższe kilka miesięcy.... :P

4 komentarze:

  1. jest tam kto mamy i moja uwielbia:)
    za czuczu jakoś nie przepadamy, ale polecam serię Lalo:)

    a w ogóle to chyba wpis zrobię osobny o tym co Niusia czyta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo to czekam, może coś u was podpatrzymy i tez kupimy :)

      Usuń
  2. Moja córka musi mieć codziennie coś przeczytane :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!