czwartek, 31 grudnia 2009

Wampiry i spółka

Przeczytałam drugą część sagi "Zmierzch" - "Księżyc w nowiu"... Książka pochłonęła mnie całkowicie, myślę, że nie omieszkam wziąć się niedługo za kolejne:). Wielka miłość kobiety i wampira:)... Niepojęta, ponadczasowa, przeogromnie silna. Nie zawiodłam się. "Księżyc w nowiu" to wciągająca, nastrojowa powieść. To powieść, w której pierwsze skrzypce grają uczucia... Godna kontynuacja "Zmierzchu". Jeśli podobał ci się Zmierzch, po tę pozycję sięgaj bez wahania:). Polecam... Mi zaś nie pozostaje nic innego, jak czekać na kolejny tom:) ("Zaćmienie"). Ale to dopiero po nowym roku... :) Interesuje mnie, czy Bella w końcu dopnie swego i zmusi kogoś do przemienienia jej w wampirzycę... i co będzie dalej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!