niedziela, 3 marca 2013

406. Spacer

Wczoraj wyszło u nas piękne słońce. Byliśmy na długim spacerze. Malusia oczywiście cały spacer przespała, co mnie zaskoczyło bo ostatnio wolała już troszkę oglądać świat niż spać :). Także dzień bardzo przyjemny. Potem obiadek na telefon :) he he cieszyłam się, że już nie muszę nic gotować - taki dzień dziecka :). Dziś póki co słońca nie ma, mam nadzieję, że te chmury później pójdą precz, może znów gdzieś wyjdziemy.

Tak w tygodniu, jeśli tylko nie leje, to praktycznie codziennie mamy z Młodą lans wózkowy :).
A co! Powietrze świeże i dziecko na dworze musi być...

Jeszcze troszkę a trzeba będzie zrezygnować z gondoli, i przesiąść się na spacerówkę, ale to zobaczymy jak pogoda pozwoli.

4 komentarze:

  1. Ja z gondoli przesiadłam się na chustę, to było dokładnie na wiosnę. Mała przeszczęśliwa bo mogła obserwować świat i czuła moją bliskość, ja również cieszyłam się, bo w końcu mogłam sobie pozwolić na dłuższe spacery i wygodnie mi było karmić piersią. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nad chusta tez pomysle :) choc w wozku łatwiej przywiezc jakies drobne zakupy :) taki pragmatyzm :)

      Usuń
  2. u Was z gondoli na spacerówkę, a u nas ze spacerówki na parasolkę "przesiadka" ;) Juniorowi już się nie zdarza spać podczas spacerów, jeszcze trochę i Twoja Mała spać w wózku przestanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzis pociągneła ze spankiem cały spacer - czyli 3h :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz!