wtorek, 5 marca 2013

408. Są takie dni

Są takie dni, kiedy dziecię zamiast zasnąć spokojnie budzi się już od wieczora co pól godziny i marudzi. Są takie dni, kiedy matce wybitnie brakuje snu. Wybitnie!
Malusia - Gorączka nie. Zęby nie. Głodna nie. Mokro nie. Zmęczona - prawdopodobnie. Złe sny - być może. Poprzytulaj mnie - tak myślę....


ma sa kra

Jedno oko podpieram dłonią, Drugie mam na zapałkę.:).
Zbieram się do kupy, jeszcze tylko kawka i mogę

w szy st ko ! !

Wiosna czeka, przynajmniej u nas.
Kto się wybrał dziś na spacer?


6 komentarzy:

  1. Daj spokoj, u nas wiosna byla ale juz sie zbyla :(
    Moze jednak zeby?? Masz cos na nie???
    Nam pomagaly Viburcol z Heel i Camilia z Boironu. Z Leo mialam przeboje w tych sprawach.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emi, u nas też ma w weekend niestety być juz snieg :(((
      Pogmyrałam palcem, nie czuć, żeby jakiś ząbek szedł. Nie wiem.
      Na razie na ząbki nic nie mam.
      ściskam!

      Usuń
  2. Córka rekordowo w sumie 5 godzin na dworze, najpierw 2 godziny z nianią, potem z nami. Piękna ta wiosna. Trzymaj się cieplutko, mam nadzieję, że wczorajsza noc była spokojna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mio, tak zdaje sie, ze bylo to jak na razie jednowieczorne marudzenie. :)

      Usuń
  3. Wiosna za oknem i aż chce się wyjść.
    Oczywiście, że wczoraj byłam na spacerze, nawet z mężem ;)
    Ot taka przerwa od pracy.
    A jak malutka? Już zaczęła raczkować? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!