sobota, 13 marca 2010

Newsy

Muszę się z Wami czymś podzielić. Mianowicie zostanę matką chrzestną, po raz pierwszy:))) nie mam jeszcze chrześniaków, i ten będzie pierwszy. Chłopiec. Synuś mojej koleżanki. Dziś właśnie wybieram się na szalone zakupy  i mam zamiar poszaleć troszkę po sklepach dziecięcych:))) Mój chrześniak jest bliźniakiem, tzn. ma jeszcze siostrzyczkę :), więc zakupy myślę będą podwójne:))), a przynajmniej znaczna ich część... Cieszę się. Ogólnie to zaskoczyłam się na maxa, ponieważ się tego nie spodziewałam. Ale jest mi miło. Teraz będę miała już obowiązki, i mam nadzieję też przyjemności. :))) Chrzest już w Święta Wielkanocne, więc za dużo czasu nie pozostało.

W pracy miałam szalony tydzień, ponieważ moja koleżanka, ze którą dzielę obowiązki była chora. Więc musiałam  zajmować się swoimi rzeczami i jeszcze jej :( katastrofa. Ale mam nadzieję, że już od poniedziałku będzie lepiej... cały tydzień był ogólnie jakiś straszny, nawet nie chciało mi się pisać na blogu. Dołek lekki mnie ogarnął, w sumie nie wiem czemu, z przemęczenia  ogólnie, z wnerwa, że ja tak się w pracy zawsze staram, a niekoniecznie to się przekłada potem na to, ze ktoś cię potem doceni albo mentalnie albo finansowo :) Ech...

Poza tym jakoś leci. Wczoraj zrobiłam jabłeczniczka na weekend, jakić cieniutki mi wyszedł, ale MŻ wcinał, nie narzekał :). Zawsze lubię na weekend jakieś ciasto upichcić, podobno słodkie tylko na weekend nie tuczy :)

Pozdrawiam Was Kochani cieplutko i życzę miłego odpoczynku w te sobotnio-niedzielne dni!

:)

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz!