wtorek, 20 sierpnia 2013

484. Jestem i mobile mix

No jestem. Ogarnęłam się z lekka. W weekend kroi się impreza urodzinowa księżniczki, wiec napiszę coś póki znów nie będę mogła się odnaleźć. :P
Ostatnio macierzyństwo to dla mnie nieustający chaos :) biegam, gotuję, pilnuję, czytam, sprzątam, usypiam, karmię, pracuję.
w-o-w
sama nie wiem jeszcze jak to wszystko działa i nie pierdyknie.
haha

kochani, mam duzo do nadrobienia, zacznę od zdjęć mobile mix, bo one pokazuja, co robiliśmy.
Było rodzinnie i fajnie.
Zwłaszcza w "długi weekend". (o tym bedzie osobny post)











4 komentarze:

  1. czekam na ciąg dalszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam kredkę-magic! :) Kupiłam za 1zł w markecie chińskim, a potem widziałam w sklepach za 20zł.
    Piękne zdjęcia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ja kupilam za cos okolo 10 zl. poki co mloda do konca jeszcze nie lapie o co chodzi:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz!