czwartek, 1 sierpnia 2013

479. ---

Mam dość.
siebie.
domu.
dziecka.
upałów,
codziennosci.
wszystkiego.

mam dość.

zlosc kipi ze mnie.
płacze.
smutno mi.
jestem rozgoryczona.
zmęczona.
zła na siebie.
nie potrafie sie zorganizowac.
jestem zla matka.

wszystko mi sie zbiera.
i w domu i w sobie.
nie mam gdzie "upuscic pary".

Cora demoluje wlasnie lozeczko.
wola mama.
ja nie mam sily ruszyc reka.
zla jestem
zla.
nie moge posprzatac, bo ona wyje.
nie moge ugotowac bo ona wyje.
nie moge przez 20 minut robic mega ekspresowych zakupow bo ona wyje.
nie moge spacerowac, bo ona wyje.
nie mam jak isc do fryzjera.
nie mam ja isc kupic sobie spodni.
nie moge zjesc snaidania spokojnie bo ona wyje.
nudzi jej sie
jest glodna
nie jest glodna
chcialaby spac
nie chce spac
chce sie bawic
nie chce sie bawic
goraco jej
zimno jej
niewazne co
niewazne gdzie
wyje

dzis miarka sie przebrala
placze.
tylko to pomaga.
zmecze sie, moze zasne.




3 komentarze:

  1. Oj, bywają takie dni.
    Musisz przetrwać.
    Będzie wieczór, pójdzie spać.
    Ta myśl mi zawsze wtedy pomagała.
    Trzymajcie się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niunia nie jestes sama! Kazda z nas to ma.
    Wcale nie jestes zla mama! Dla twojej coreczki jestes najlepsza na swiecie ;-)
    Sciskam i wiesz gdzie mnie szukac :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę cię pocieszyć, że wkrótce to minie, bo jeszcze wiele takich dni przed Tobą/przed nami.. Raz będzie lepiej raz gorzej. Będą lepsze i ciężkie dni, ale cóż pozostało trzeba się wziąć w garść i dać radę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!