niedziela, 20 czerwca 2010

Niedziela

Wakacyjny czas to również czas czytania książek. Bowiem czytam nie tylko zimą:) Lato i to, że dni są takie długie również sprzyja temu, że ciągle wciągam jakieś lekturki:)))) A jak z tym u Was? Co polecacie na letni relaks? Ja po prostu uwielbiam czytać. Mój MŻ generalnie nie ma problemu z prezentami dla mnie:)))))

Ja w tej chwili czytam to, a w Internecie wczoraj zakupiłam już to:). Z niecierpliwością czekam aż przyjdzie...

Bardzo lubię kupować (i potem czytać:) książki. Tylko co potem, jak mam już wszystkie wolne półki i szuflady zapchane książkami? Większość z nich i tak czytam tylko raz. Fajnie by było mieć jakąś koleżankę również "czytaczkę" można by się wymieniać:) Ale czy w dobie Internetu jeszcze taka się znajdzie?

hmmm....

Planujemy dziś niedzielny spacer. Pogoda u nas ładna, niezbyt upalnie. Super.

Jeszcze cały wolny dzień przede mną.

Napawa mnie to optymizmem...

:)

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz!