piątek, 7 maja 2010

NFZ srezet

Dziś przyszło mi skorzystać z usług "szanownego" NFZ-tu.

Szok. Szok.

Szok, jak się traktuje ludzi, którzy przyszli skorzystać z tego, za co płacą....

CzegoTuWogoleChceszIPoCoPrzyszedles !!!!?????!?!???!?!???

Naprawdę żałuję, ze tyle moich pieniędzy idzie na to, żeby szefowie tej "szanownej" instytucji nabijali sobie kieszenie.

tia.

To na co ida moje pieniądze, skoro lekarz grożąc (!!??) mówi: "Ale daje pani to skierowanie (tudzież inny papierek) ostatni raz.

Jaki k*** ostatni raz????!!?? Płacę, i jeszcze mam się prosić?

Szok. Myślałam, że spadnę z krzesła. Dobrze, że się oparcia trzymałam.

Za moje pieniądze odprowadzane co miesiąc dostaję pretensje.

Puścić tą szanowna instytucję z dymem, i tak nie ma z niej pożytku...

Zamiast ona dla ludzi, to ludzie są dla niej.

tia.

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz!