piątek, 20 września 2013

494. Nie ogarniam, ... a może?

Nie ograniam dziś.
Z powodu planów weekendowych dziś muszę z lekka się zorganizować.
Nie lubię wyjeżdzać i zostawiać brudnej chaty :) może dlatego ze po powrocie przeważnie jestem "zmeczona odpoczynikiem" :) i nie chce mi sie sprzatać. :P
jedno pranie zlozylam
dugie sie wypralo
powiesiłam
zrobilam obiad
posprzatalam kuchnie
zaczelam nas nawet pakowac!
i kurze wytarlam
i rzeczy za małe Maluty odłożyłam
i odpoczęłam
i popracowałam :)
nie mówiłam ze pracuję?
a co, napisze jeszcze!

no matka multifunkcja normalnie!

to teraz idę posiedzieć

3 komentarze:

  1. Extra organizacja :-)
    Ja dzis caly dzien lenistwa: shopping z mysla o dzieciach, objad z wczoraj, popoludniowa drzemka z mloda i kolacja u siostry ;-)
    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra kawka i dacie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam za umiejętności organizowania czasu. Ja mam z tym niekiedy problemy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!