poniedziałek, 19 października 2009

Czasopraca

Zasiedziałam się dziś w pracy i to dużo.
Jak to tak? :)
Jak to taaaaaakkk????
Nie wiem. Poniedziałki zawsze są szalone. Zanim się obejrzę, już 14:00, dzień mi ucieka przez palce, tyle mam pracy.
Pracuś ze mnie.
Czy to, że dziś zrobię więcej spowoduje, że jutro będę miała mniej? :)
Nie.
Ech...
Dużo mam zajęć, ale jakoś sobie radzę. Nie może być inaczej. :).
MŻ na swoje sporty poszedł. Długo go nie ma, pewnie został na drugiej grupie.

Wieczorem urządzamy sobie kinomaniaka.
Fajnie.
Ciekawe ile obejrzę, zanim pójdę w kime? :) :)

Miłego wieczoru!

PeeeES. W następny czwartek wizyta u orto. Ciekawe co tym razem? Mam nadzieję, ze chociaż nowe gumki mi założy. Te już trochę wyblakły :( pewnie od pasty wybielającej :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!