czwartek, 19 grudnia 2013

499. Grudniowo

Fruuuuuu fruuuuu
ależ kurzem zarosło....... :P

Kochani, jestem. Moja codzienność ostatnio przypomina diabelski młyn  w wesołym miasteczku.
No i jakoś straciłam wene do pisania. czy ktos chce czytać o moich pierdółkach?
NIe będzie tu wznisłych słów
Nie będzie tu reklam.
Cudownych kocyków dlad zieci za 400 zł sztuka.
Cudów na kiju.
Jest codzienność moja, nasza, dni trudne, łatwiejsze. różne.

Maluda miała szczepienie, poki co jest ok.
My przygotowujemy sie do Świąt.
Nie wpadłam w szał zakupów, dlatego ze prawie wszytskie prezenty kupilam w listopadzie ;P

Mi gwiazdorek przyniósł TOTO i TO+ czapa+szalik :)

Pozwolił mi wybrać.
fajny jest :)
sciaskam was mocno
odezwe sie jeszcze przed Świętami
buziole

8 komentarzy:

  1. No wreszcie się odezwałaś!!!!! Linki mi się nie otwierają poza pierwszym.. U nas prezent to niespodzianki, więc\ nic nie \wiem ;) Dobrze, że u Was wszystko dobrze, czekam na ciąg dalszy.. Pozdrawiam już świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ineska, fajnie ze jeszcze tu zagladasz :) ojj, u mnie działaja wszystkie.... musze sprawdzic to w takim razie! usciski swiateczne :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w ogóle linki nie działają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjjj, nie wiem czemu :( jak mis ei uda, to zdjecia wrzuce :)

      Usuń
  4. A u mnie działają :)
    Dobrze, że piszesz, bo taka była ciszaaaaa.
    I dobrze, że dobrze :)
    Odpocznij w Święta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze, ja chyba też muszę na przyszłość kupować prezenty wcześniej....
    Trzymaj się ciepło Ty i malutka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!