środa, 7 lipca 2010

Urlop – relacja cz.2

Dziś ciąg dalszy relacji z urlopu....:) Naszła mnie taka refleksja, że tyle razy człowiek jeździł niemalże tamtędy nad nasze polskie morze (mam na myśli Pojezierze Drawskie), a nie wiedział, że tam jest tak pięknie.....

Ech...

Kolejne jeziorko, które mnie urzekło, to Jezioro Kaleńsko. Jest to piękne jezioro położone na Pojezierzu Drawskim o wodzie I klasy czystości. Mimo wypłynięcia w znacznej odległości od brzegu, dno było nadal widoczne:) Położone jest w bardzo atrakcyjnej i malowniczej okolicy, która sprzyja wakacyjnemu odpoczynkowi... Plaża z pomostem pozwoliła bezpiecznie spędzać czas nad wodą...

Głęboki półwysep zarośnięty trzcinami i tatarakiem dzieli jezioro na dwie części (MŻ sprawdził, da się przepłynąć całe kajakiem:). Przejrzysta woda i widoczność dna zapewnia poczucie bezpieczeństwa podczas kąpieli w wodzie:).

MŻ poznał tajniki surfowania:), szkoda, że ostatnie dni urlopu były niemal bezwietrzne, a przy tym z surfowania nici:(. Równie przyjemnie spędzaliśmy czas pływając rowerkiem wodnym lub kajakiem. Troszkę się bałam, że kajak się wywróci:) ale nic strasznego się nie stało, było fajnie:)). Poza momentami, kiedy moje wiosłowanie stawało się asynchroniczne do MŻ:)) i czułam, że znajduję się w chaosie:) Nawet przy silnym wietrze fale na jeziorze były niskie.

Na jeziorze znajduje się kilka pomostów wędkarskich, jeden główny i największy przy głównej plaży, co zresztą zobaczycie na zdjęciu. Można na nim siedzieć, a nogi przyjemnie moczyć w wodzie:)).

PeeS: Obie książki, które zabrałam na urlop „skończyły” mi się już w połowie tygodnia:(. Coben (pisałam o nich w którejś z poprzednich notek) jak zwykle z zagmatwaną akcją, a Dom nad rozlewiskiem naprawdę mi się podobał, zakupiłam już drugą część sagi:).

To na razie tyle. Jutro część trzecia relacji urlopowej (ostatnia:)...

Teraz foto....




[caption id="attachment_1277" align="aligncenter" width="300" caption="Jezioro Kaleńsko"][/caption]

[caption id="attachment_1278" align="aligncenter" width="300" caption="Jezioro Kaleńsko"][/caption]

[caption id="attachment_1279" align="aligncenter" width="225" caption="Jezioro Kaleńsko"][/caption]

[caption id="attachment_1280" align="aligncenter" width="300" caption="Jezioro Kaleńsko"][/caption]

[caption id="attachment_1281" align="aligncenter" width="300" caption="Jezioro Kaleńsko"][/caption]

[caption id="attachment_1282" align="aligncenter" width="300" caption="Jezioro Kaleńsko"][/caption]

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz!